Ledige tider og planlagte udstillinger i listeform 2023Opdateret 17.2.2023
Vedr. 2024 Kontakt info@kunstpunkt.dk
Betingelser for at leje KunstPunkt se nederst på siden
Evt. spørgsmål kan sendes til info@kunstpunkt.dk (opgiv evt. telefonnummer)
DE VOKSNES GALLERI | |
Fredag 17.3 – Sønd. 26.3. | 2 x Mette /Mette Larsen |
27.3-30.3. | Lukket ophængning af nu udst. |
Fred. 31.3 -Torsd.13.4. | KunstPunkts påskeudstilling |
Fred.14.4- Torsd. 20.4. | Ledig |
Fred.21.4- Torsd. 27.4. | Ledig |
Fred.28.4- Torsd. 04.5 | Ledig |
Fred.5.5 -torsd. 11.5. STUEETAGEN | Min Verden Tirsdagsmalerne |
Fred.5.5 -Torsd. 11.5. 1, SAL | Leila Holberg |
Tirsd 9.5. kl 19.00 | Foredrag med Henrik Skora HVAD ER KUNST |
Fred.12.5- Torsd. 18.5. | Ledig |
Fred.19.5- Torsd. 25.5 | Ledig |
Fred.26.5- Torsd. 08.6 | Ledig |
Fred 09.6.-Tord. 15.6. Stuen | Jette Dümke/ Åbent alle dage 11-17 |
Fred 09.6.-Tord. 15.6. 1. sal | Gomathi Siva Sankaran |
Fred. 16.6 | Lukket/ ophængning |
Lørd..17.6.-Torsd. 29.6. | KunstPunkt åben 2023 |
Fred. 30.6.-Torsd. 06.7. | Tema udst. + work shop |
Fred. 07.-Torsd..13.7. | Tema udst. + Work shop |
Fred.14.7.-Torsd.27.7.2023 STUEETAGEN | Naturlivis Carina Krusell |
Fred.14.7.-Torsd.27.7.2023 1. sal | Naturlivis Hanne A. Jacobsen |
Fred.28.7.Torsd.-03.08. STUEETAGEN | Marianne Sawierucha |
Fred.28.7.Torsd.-03.08. 1. SAL | Ledig |
Fred.04.8.-Torsd. 10.8. | Ledig |
Fred. 11.8,-Torsd. 17.8. | Ledig |
Fred. 18.8.-Torsd. 24.8. STUEETAGEN | HULE FORMER / Filtergruppe/ Åbent alle dage 11-17 |
Fred. 18.8.-Torsd. 24.8. 1. SAL | TEKSTILPORTRÆTTER/ Kirsten Lang/ Åbent alle dage 11-17 |
Fred. 25.8 | Lukket/ ophængning |
Lørd- 26. 8 – Mand.29.8. | Kunsthåndværker marked (lørd..-mand) |
Tirsd. 29.8 – Onsd. 13.9. (skæv periode efter aftale) |
Flyv fugl flyv (skæv periode efter aftale) |
torsd. 14.9 | Lukket/ ophængning |
Torsd. 15.9-Torsd.21.9 | Bärbel Kock |
Fred. 22.09-Torsd.28.09 | Paletpigerne optimisterne |
Fred. 29.09.-Torsd. 19.10.2023 |
At male ude/Debohrah Damgaard- Madsen |
Fred.20.10.Torsd.-26.10. | Ledig |
Fred.27.10.-Torsd. 02.11 | Ledig |
Fred.03.11.-Torsd. 09.11. | Reserveret |
Fred.10.11.-Torsd. 16.11. | Reserveret |
17.11 – 1.12 | Lukket pga forberedelse til censureret udstilling |
Lørd.2.12.23 – 7.1.24 | Censureret udstilling |
8.1 – 12.1.2024 | Oprydning efter censureret |
vedr. 2024 kontakt | info@kunstpunkt.dk |
Udstillingsbetingelser:
Alle udstillerne skal være medlem af kunstpunkt senest 2 uge før udstillingens start
1. De udstillede kunstværker er på eget ansvar . Udstiller tegner selv evt. forsikring.
2. Kontrakt perioden går fra fredag til torsdag. Man kan vælge en, to eller tre sammenhængende perioder.
3. Overtagelses tidspunkt aftales mellem ny og afgående udstiller. Normalt dog torsdag senest kl.19.00.
4. Skulle der være behov for mere tid, kan ændring i åbningstiden aftales med bestyrelsen senest 3 uger
før udstillingens start.
5. Fast åbningstid er hverdage kl.13–17, weekend og helligdage kl. 11 – 17, man har lov til at udvide åbningstiden såfremt det ønskes.
6. Udstiller sørger selv for annoncering. Presseliste og vejledning kan fås ved henvendelse til rotzler@stofanet.dk
7. Ferniserings udgifter afholdes af udstiller. Kaffe, te, i betales af KunstPunkt.
8. Lokalerne afleveres i rengjort stand, og alle podier og borde sættes på plads i depot. (se nærmere i udstillingsmanualen)
9. Leje pr. uge/periode: Stueetage 700 kr., 1. sal og trappe 500 kr. Der gives 100 kr rabat pr. etage på efterfølgende sammenhængende perioder
- Betaling 30 dage før udstilling.
hensyn til aktuel udstilling. (KP har ret til ændringen)
15. Den udstillingsansvarlige har ansvaret for overholdelse af retningslinjerne. (Udstillingsmanual ligger
på KP og kan ses på hjemmesiden), samt salg i perioden.
Ausstellungsbedingungen:
- Alle Austeller müssen Mitglied von Kunstpunkt sein. Spätestens 2 Wochen vor dem Beginnder Ausstellung.
Die ausgestellten Kunstwerke erfolgt auf eigene Gefahr..
3. Der Vertragszeitraum erstreckt sich von Freitag bis Donnerstag. Sie können einen, zwei oder drei aufeinanderfolgende Zeiträume wählen.
4. Übernahmezeitpunkt werden vereinbart zwischen den neuen und Vormieter,. In der Regel Donnerstag spätestens. 19:00 Uhr. Sollte es ein Bedürfnis nach mehr Zeit sein, kontaktieren Sie bitte den Vorstand, 3 Wochen vor Beginn der Ausstellung.
5. Die Öffnungszeiten: Wochentage kl.13-17, Wochenende und Feiertage. 11-17, es ist erlaubt die Öffnungszeiten zu erweitern, falls gewünscht.
6. Die Aussteller sorgen selber für die Werbung. Presseliste, Vorschläge, tips für die Werbung, können Sie bei rotzler@stofanet.dk bekommen.
7. Die Kosten von der Vernissage tragen die Aussteller. Kosten für Kaffee, Tee, wird von KunstPunkt bezahlt.
8. Die Räumlichkeiten müssen in einem sauberen Zustand verlassen und alle Podien und Tische müssen wieder in Depot gebracht werden. (Details finden Sie in der Ausstellung Handbuch)
9. Miete pro.Woche: Erdgeschoss 700 kr. 1.Stock und Treppe 500 kr. Die nachfolgende, zusammenhängende Wochen gibt es 100 kr. Rabat pro Etage
10. Zahlung : spätestens 30 tage vor der Ausstellung.
11.Ausstellungs verantwortlicher – ist verantwortlich für den Verkauf in der gesamten Austellungsdauer
12. Ausstellungs verantwortlicher ist verantwortlich für die Einhaltung der Richtlinien. (Details finden Sie in der Ausstellung Handbuch, liegt in KP und können auf der Homepage zu sehen)
Læg en kommentar