Booking af udstillingsperiode
Som medlem af KunstPunkt har du mulighed for at booke hele huset eller eller nøjes stueetagen eller 1. sal + trapperummet.
Se venligst udstillingsbetingelserne nederst på denne side, samt udstillingsmanualen.
Udstillingsperioderne er opdelt i uger, som går fra fredag til torsdag.
Man kan booke 1 eller flere uger.
(HVIS DU IKKE HAR UDSTILLET I HUSET FØR, BEDES DU KONTAKTE OS PÅ info@kunst.punkt.dk opgiv dit telefonnummer, så ringer vi dig op)
Fremgangsmåde for booking:
Se kalenderen her nedenfor. vælg enten hele huset eller stuen eller 1. sal
klik på startdatoen, derefter på slutdatoen. (datoerne bliver markeret med sort)
Derefter udfyldes skemaet med de angivne oplysninger.
Indtast den viste kode
tryk send.
så skulle din booking gerne gå igennem.
Hvis der er problemer, så kontakt os. evt. på mail. info@kunstpunkt.dk
Priserne er PT
- den første periode hele huset 1200 kr
- den første periode stueetagen 700 kr
- den første periode 1. sal + trappen 500 kr.
- ved booking af flere perioder/uger er der 100 kr. rabat på de efterfølgende sammenhængende perioder/uger.
- Er der flere udstillere deles udgifterne
SE OGSÅ BETINGELSERNE LÆNGERE NEDE PÅ SIDEN, (UNDER BOOKING AF UNG KUNST)
Hele huset
Stueetagen
1. sal + trapperum
Ung kunst
Udstillingsbetingelser:
Alle udstillerne skal være medlem af kunstpunkt senest 2 uge før udstillingens start
1. De udstillede kunstværker er på eget ansvar . Udstiller tegner selv evt. forsikring.
2. Kontrakt perioden går fra fredag til torsdag. Man kan vælge en, to eller tre sammenhængende perioder.
3. Overtagelses tidspunkt aftales mellem ny og afgående udstiller. Normalt dog torsdag senest kl.
19.00.
4. Skulle der være behov for mere tid, kan ændring i åbningstiden aftales med bestyrelsen senest 3 uger
før udstillingens start.
5. Fast åbningstid er hverdage kl.13–17, weekend og helligdage kl. 11 – 17, man har lov til at udvide
åbningstiden såfremt det ønskes.
6. Udstiller sørger selv for annoncering. Presseliste og vejledning kan fås ved henvendelse til
rotzler@stofanet.dk
7. Ferniserings udgifter afholdes af udstiller. Kaffe, te, i betales af KunstPunkt.
8. Lokalerne afleveres i rengjort stand, og alle podier og borde sættes på plads i depot. (se
nærmere i udstillingsmanualen)
9. Leje pr. uge/periode: Stueetage 700 kr., 1. sal og trappe 500 kr. Der gives 100 kr rabat pr. etage på efterfølgende sammenhængende perioder
10. Betaling til: bank reg. Nr. 7257 konto 1243202 SENEST 30 dage før udstilling.
11. Bindende underskrevet aftalekontrakt sendes til: Erik Pedersen, Sigtunagade 15, 6400 Sønderborg.
Med post, eller på mail: galleri61@6161.dk (senest 14 dage efter booking)
12. Udstiller modtager bekræftelse pr. mail.
13. KunstPunkt har arbejdende værksted på 1.sal tirsdag og onsdag kl. 9 – 13, der tages selvfølgelig
hensyn til aktuel udstilling. (KP har ret til ændringen)
14. Nøgler og åbne/lukke anvisninger fås efter aftale med Bente Rotzler tlf.: 61 10 18 70
rotzler@stofanet.dk
15. Den udstillingsansvarlige har ansvaret for overholdelse af retningslinjerne. (Udstillingsmanual ligger
på KP og kan ses på hjemmesiden), samt salg i perioden.
1. Alle Austeller müssen Mitglied von Kunstpunkt sein. Spätestens 2 Wochen vor dem Beginn
der Ausstellung.
2. Die ausgestellten Kunstwerke erfolgt auf eigene Gefahr..
3. Der Vertragszeitraum erstreckt sich von Freitag bis Donnerstag. Sie können einen, zwei oder drei aufeinanderfolgende Zeiträume wählen.
4. Übernahmezeitpunkt werden vereinbart zwischen den neuen und Vormieter,. In der Regel Donnerstag
spätestens. 19:00 Uhr. Sollte es ein Bedürfnis nach mehr Zeit sein, kontaktieren Sie bitte den
Vorstand, 3 Wochen vor Beginn der Ausstellung.
5. Die Öffnungszeiten: Wochentage kl.13-17, Wochenende und Feiertage. 11-17, es ist erlaubt die
Öffnungszeiten zu erweitern, falls gewünscht.
6. Die Aussteller sorgen selber für die Werbung. Presseliste, Vorschläge, tips für die Werbung, können
Sie bei rotzler@stofanet.dk bekommen.
7. Die Kosten von der Vernissage tragen die Aussteller. Kosten für Kaffee, Tee, wird von KunstPunkt
bezahlt.
8. Die Räumlichkeiten müssen in einem sauberen Zustand verlassen und alle Podien und Tische
müssen wieder in Depot gebracht werden. (Details finden Sie in der Ausstellung Handbuch)
9. Miete pro.Woche: Erdgeschoss 700 kr. 1.Stock und Treppe 500 kr. Die nachfolgende, zusammenhängende Wochen gibt es 100 kr. Rabat pro Etage
10. Zahlung : spätestens 30 tage vor der Ausstellung
11. Über online Banking von DK an: reg. 7257 Konto: 0001243202 Vom Ausland: Iban nr. er: DK7572570001243202 Swiftcode: JYBADKKK Name, Adresse, E-Mail-Adresse und Telefonnummer nicht vergessen.
12. Verbindliche Vereinbarung unterzeichnet Vertrag innerhalb von 14 Tagen nach der Buchung, an:
Erik Pedersen, Sigtunagade 15, 6400 Sønderborg.
Mit post, oder pr mail: galleri61@6161.dk
13. Aussteller werden eine Bestätigung. pr. Mail.erhalten
14. Kunstpunkt hat arbeitende Werkstatt im 1. Stock Dienstag. Und Mittwoch 9-13 (KP hat das Recht zu
ändern)
15. Schüssel und Anleitung betreff. Öffnen / Schließen bekommen Sie bei Bente Rotzler tlf.: 61 10 18
70 rotzler@stofanet.dk
16. Ausstellungs verantwortlicher – ist verantwortlich für den Verkauf in der gesamten
Austellungsdauer
17. Ausstellungs verantwortlicher ist verantwortlich für die Einhaltung der Richtlinien. (Details finden
Sie in der Ausstellung Handbuch, liegt in KP und können auf der Homepage zu sehen)